اعلانات
آلبوم تصاویر
مراسم کلنگ زنی ساختمان اموزشی مدرسه علمیه کوثر شهرستان خاتم همایش طلیعه حضور 1397 سفر مدیر محترم مرکز 1397 دومین همایش تجلیل از فعالین برتر حوزه های علمیه خواهران سال  1396 تصاویر عید سعید غدیر اولین همایش تجلیل از فعالین برتر حوزه های علمیه خواهران سال 1394 تصاویر نما مدرسه علمیه اردکان و خوابگاه مدرسه اردکان تصاویر نما و مدرسه علمیه الزهرا مهریز
اخبار
کد مطلب: 108139 تعداد بازدید: ۲۲

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد:

فراخوان جذب استاد در مقطع سطح2 به زودی از طرف مدیریت استان اعلام خواهد شد

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳:۴۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در نشست هم اندیشی معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران ، ازصدور فراخوان استانی جهت جذب استاد در مقطع سطح 2 حوزه علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد؛ خانم فاطمه نظیر در جمع معاونان آموزش مدارس علمیه مقطع سطح 2 استان،  بر استفاده از فرصت باقیمانده در جذب حداکثری و به‌گزینی در امر پذیرش تأکید کرد.

وی با یادآوری و تبیین آئین نامه جدید مرکز در جذب اساتید، بیان کرد: از آنجا که جذب اساتید به صورت سالانه انجام می شود، مدارس با توجه به برنامه آموزشی دو نیمسال تحصیلی، نیاز مدرسه به استاد را بررسی و درخواست خود را به استان ارسال کنند.

خانم نظیر از معاونین خواست در برنامه ریزی ترم بعد دقت لازم داشته باشند تا کارکنان اداری مدارس،  بیش از چهار واحد و سایر اساتید بیش از 16 واحد در ترم تدریس نداشته باشندو

وی تصریح کرد:  امکان تمدید مجوز اساتیدی که در دوره های ضمن خدمت، غایب بوده یا موفق به کسب امتیاز لازم نشدند، وجود ندارد و این گروه از اساتید باید مجدد در ارزیابی جذب جهت تدریس شرکت کنند.

این مقام مسئول ثبت حضور و غیاب به موقع طلاب توسط اساتید و فعال کردن گزینه تشکیل جلسات بعد از هر جلسه کلاسی توسط اساتید را امری مهم در محاسبه حق الزحمه ایشان دانست و با توجه به نزدیکی زمان امتحانات به برگزاری امتحانات به صورت مجازی و در بازه زمانی اعلام شده توسط مرکز تاکید کرد.

وی در پایان  با اشاره به لزوم  به روز بودن سامانه های آموزشی توسط معاونان آموزش مدارس، بیان کرد:  اطلاعات هویتی و تحصیلی اساتید و اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی طلاب در سامانه آموزش هر چند وقت یک بار نیاز به به روز رسانی توسط معاونان دارد و باید به این مهم، توجه شود.