نگاه هنری و روح محتوا در محتوای کتاب کودک و نوجوان مورد تاکید باشد

شناسه خبر : 164360

1404/09/05

تعداد بازدید : 5

نگاه هنری و روح محتوا در محتوای کتاب کودک و نوجوان مورد تاکید باشد
میلاد مینایی، مدیر بازرگانی نشر هاجر، در نشست تعامل راهبردی با معاونین پژوهشی و کتابداران مدارس علمیه استان یزد، با اشاره به مطالبات رهبری، دو شرط اصلی «نگاه هنری» و «روح محتوا» را برای تولید کتاب‌های کودک و نوجوان الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، میلاد مینایی، مدیر بازرگانی مرکز نشر هاجر، صبح امروز در جمع معاونان پژوهش و کتابدارن مدارس علمیه خواهران استان یزد به تبیین رویکردهای جدید انتشارات هاجر پرداخت.

مینایی با تأکید بر لزوم تبعیت از مطالبات رهبری، اظهار داشت: در تولید کتاب‌های کودک و نوجوان، دو شرط اساسی و غیرقابل اغماض، توجه به نگاه هنری و روح محتوا است.

وی در ادامه سخنان خود، حوزه جنگ شناختی را نیازمند بازنگری استراتژیک دانست و افزود: هدف ما باید تغییر از یک رویکرد صرفاً تدافعی به سمت تولید محتوای تهاجمی باشد تا بتوانیم در این میدان اثرگذار باشیم.

مدیر بازرگانی نشر هاجر با تمرکز بر مخاطبان نوجوان، به بخشی از فعالیت‌های موفق این نشر در حوزه تولید محتوای تربیتی اشاره کرد و موفقیت مجموعه کتاب‌های احکام در قالب داستانی را که با استقبال چشمگیر مخاطبان دختر همراه بود، نمونه‌ای از این دستاوردها برشمرد.

وی همچنین یادآور شد که نشر هاجر در راستای فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر کار بر تحلیل سیاسی دانش‌آموزان و سخنان مقام معظم رهبری اقدام به چاپ کتاب‌هایی مانند «بچه‌های نقابدار» کرده است.

در پایان این نشست، مینایی ظرفیت‌های بازرگانی و شبکه توزیع مرکز نشر هاجر در سراسر کشور را تشریح و آمادگی کامل این مرکز را برای تقویت همکاری‌های گسترده‌تر با حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد اعلام کرد.

نمايش اخبار

اوقات شرعی

امروز : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۴
۱۱ جمادى الثاني ۱۴۴۷